Sängen

Publicerad 2013-02-28 23:25:42 i Min - vår vardag

Då ha jag äntligen lagt mig är trött i min kropp och i ögonen ligger och ser på criminal minds :) så bra program på kanal 9!!
Barnen sover och vovvar med och själv har vi städat och donat på tvättat i morgon fortsättning som gäller för mig sen en dag kvar <3 ska bli kul. Har ordna en klänning till theja på dopet så de är klart sen så ha inte ha bestämt va ja ska ha fy så svårt de är med vad man ska ha ja de blir till att pröva om igen..
Nee natti på Er som kikar in här förresten ni har blitt riktigt tysta här de tycker ja är himla trist :/ kram på Er !

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2013-03-01 08:25:47

snygg skjorta passar dej bra kram

Postat av: anna

Publicerad 2013-03-01 09:13:07

de blir tyst om man inte själv skriver något till andra stumpan.. du e lika vacker som alltid

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela