Tjurig liten tjej

Publicerad 2013-02-07 21:30:54 i Theja

Idag har thejas dag vare rent ut sagt för jävligt allt ha vare skit för henne hon har bråkat precis hela dagen och de känns i mammas hjärta fy så jobbigt de är jag vet inte va ja ska göra ibland men en sak ha ja komme fram till att de är inte bli arg å inte höja rösten för mycket och inte sluta att orka å inte bryta ihop som ja lätt gör vill ha tillbaka min flicka som inte skriker rakt ut å är arg å ledsen och lyssnar på alla förutom mamma åt mamma skratta du bara åt visst ha ja vare lite dumsnäll alltid med henne sen hon kom till världen men de är juh så normalt man gör juh allt för sitt barn vill hennes bästa alltid vill inte ha någon ledsen tjej Ne nu bli de ändring vi ska göra allt för att orka med detta så de blir rätt allt lilla älsklingen måste lära sig att få ett nej :) kanske är nå 2 -3 trotts ....tror många ha liknandes problem! Nu ska vi sova vi ska upp tidigt och fara iväg till Hudik med våra vovvar! Kram på Er

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2013-02-08 08:09:05

hej det är många som har det så kämpa på båda två gäller vore skoj att se på datorn att ni är två om det kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-09 13:19:29

Hon är tjej och dom har trots från ett av egen erfarenhet vet jag och ni kommer ha tuffa och bra perioder jag lovar. Du är en toppen mamma de vet du att jag tycker å stöttar Dig i dina beslut styrke kramar.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-09 13:20:21

Glömde ju att skriva att det är jag faster Johanna som är anonym😃

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela