Jun. 16, 2013

Publicerad 2013-06-16 22:10:15 i Hem/inredning

Vilket väder vi fick idag massa regn och jätte svart ute blev mörkt fort så de mörka molnen kom fram vi va in till birsta gick på rusta och jag köpte en fin kanna det tar tid å få till allt i huset men de ta sig det ska nämligen bli lantligt här finns juh inget vackrare med vitt ljust hemma med härliga detaljer...
Idag beställde jag en ny maileg kanin till barnens rum blev nå fel med förra beställningen så nu då den kommer hem ska ja börja sy lite kläder åt den!!!
Pappa m köpte studsmatta till barnen idag äntligen men de blev regn då vi satte upp den så hoppas på bättre väder i morgon! Nu se Wallander nattii

Kommentarer

Postat av: momma

Publicerad 2013-06-17 13:13:10

vilken fin kruka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela