Mar. 19, 2013

Publicerad 2013-03-19 22:01:45 i Bara Mami

Ligger i sängen och ser film i morgon är det en fullspäckad dag från kl 7 dagis för theja tandläkaren för eve mamma Elin sjukan och sedan hem till Johanna på eftermiddagen och lämna barnen sen vidare och fortsätta med min tatuering så är väl hemma mitt i natten så en lång dag helt enkelt...

Jag ha blivit dålig på att blogga känner jag kan ni inte hjälpa mig och komma tillbaka kanske nått ni vill veta eller nått ni vill att jag bloggar om :) Tips tips tack

Man kan juh inte va på topp varje dag men man försöker iallafall.. Hoppas dagen i morgon blir bra iallafall... Nu försöka sova kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela