Måndag

Publicerad 2013-10-07 21:34:33 i Junie

Ny vecka och vi har nu hämtat hem Måns och meja så mysigt då de är våran vecka! Theja hade verkligen saknat dom hon kramade dom riktigt länge å mycket flera gånger<3
Theja får nå vänner i veckan då junie å jag åker till Härnösand jag ska plugga och junie är med mormor då! Junie va hos sitt första besök hos tandis idag gick super å tanden som hon slog i förra veckan verka klara sig fint! Allt gick iallafall bra :) i morgon får jag nog mina provsvar med så orolig vad de är så kryper ur min kropp snart! Iallafall så ser jag på nya ensamma mamma söker eller va de nu heter och sen blir det krama kudden.. Theja har börja prata lite mer nu börjat sagt namn Tilly diablo å så glad att hon börjar nu de tar sin tid de ta  är så stolt över dig <3 puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela