Till min älskade dotter

Publicerad 2013-10-27 22:13:00 i Allmänt

Hej idag skulle du varit här hos mig men din pappa kom aldrig hit med dig :( han gör det han själv tycker är bäst för sig själv inte ditt bästa tänk att makten och kontrollbehovet går före dina barns bästa dom två barnen du inte önskade dig och inte velat tagit hand om förns nu då jag valt att gå vidare utan dig.. jag valde att inte släppa junie nu för hon är för liten för att åka växelvis det är inte bra för henne för han har aldrig visat Att han vill ta hand om junie så då blir det ännu mer problem för henne att åka å vara utan sin mamma det kan bli för mycket för henne som inte förstå så bra en men jag har erbjudit honom att komma och träffa henne här men då valde han att inte släppa dig till mig men jag älskar dig och saknar dig massor och mamma kommer aldrig ge upp dig snart är du i min famn igen. Jag kan knte förstå varför din pappa kan ha kalas för dig utan att inte ens bjuda in din mamma som alltid har funnit för dig den frågan kommer jag aldrig att förstå mig på vi skulle ha haft kalas för dig idag min lilla dotter theja men så blev det inte och det kan du tacka din pappa för. Men vi kommer att fira dig med paket och tårta och massa bus <3 Vi saknar dig och tänker på dig och hoppas din pappa vaknar och förstår att du behöver din mamma också... Jag väntar på dig theja 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2013-11-05 11:52:22

alla väntar på dig gumms

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela