Tisdag

Publicerad 2013-09-17 21:46:02 i Allmänt

Hej hopp alla fina då håller dom på med blogg appen läste jag . Kul med nytt 
Jag ligger i soffan hos min kära mor jag junie åkte hit idag theja är hemma med pappa dagis i morgon . Saknar er där hemma .. Men ses i morgon igen! 

I morgon ska jag till rygg doktorn :p skönt ska de bli .


Junie ha iallafall vare dålig idag måste vara tänderna fler som ska fram hon som ha så många redan stackarn, först åksjuka sen feber ja allt i morgon blir det att vänta 2 timmar istället för en timma innan det blir åka bil! 

Nu ska jag sova har vare trött precis hela dagen å hoppas på vara pigg i morgon natti på er där ute som läser : ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela