snart helg

Publicerad 2014-08-28 22:00:19 i Allmänt

Hej !

för någon dag sedan hände nått som gjorde så fruktansvärt ont kändes så hemskt. men gick endå bra till slut men vet inte en om de fortsätter vara så men de återstå å se inget jag kan göra åt nu inget ja kommer ta här och nu fast ja älskar att skriva av mig här om allt.

iallafall idag vakna ja med både huvudvärk å magont hatar magonta finns inget värre en de nu....
och att dom flesta bara hacka på mig å vill att ja ska ha dåligt samvete eller nått förstår inte låt mig göra de jag vill göra utan nån som ska göra en ledsen de räcker för mig nu ha tillräckligt just nu å vet inte hur mycket jag klarar av vill inte att de ska ta stopp. vill ha det bra å bara vara. idag skulle ja säga upp lght men stängt men ska ta de skriftligt istället funkade juj också. så så bli det äntligen flytta å hoppas allt bli kanon :) och till veckan får ja besked om mitt jobb om ja bli kvar så ska bli skoj himla skojigt :))

barnen sover sött efter ett kalas hos sin kusin wilma som fyllde 6 år igår grattis finaste wilma ♡♡♡ nu bli de sängen för oss. .. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela