del 5

Publicerad 2014-12-24 22:10:42 i

Hej å hå och god jul alla där ute. 
Barnen har fått så mycket fina prylar tacksam att dom får så mycket kärlek värme av mina nära å kära.  Mammas hjärta smälte ikväll då theja vuxit aå himla mycket på ett år.  Inte rädd alls för tomten kramade å tacka å hämtade nästan alla sina klappar ♥ är så stolt över dessa liv som justjag är mamma åt släpper aldrig era händer. Theja är tokig i elias släppte honom inte en sekund å hon berätta att hon ska få en lillebror som ligger i mammas mage . Pratat mycket om lillebror aom sparkar mest hela tin. Imorse tog jag och min mor en prommis i yrvädret å köpte en dress till theja så hon har en ny jacka å byxa att ha ute så imorrn bli de massa ute lek innan vi ska åka hem. Skulle hem idag men fick ingen skjus men i morrn är de ordnat tack för ni ställer upp.på oss nu..  ha ätit idah så man mår illa nästan theja ha. Mest lekt med elias hon vill att lillebror ska heta samma. Men de går ju inte vi ska ha ett annat namn men de se vi då han kikat ut va han ska heta så ser vi hur han ser ut som :) sa jag då :)
Barnen sover som en stock nu dom ville hem ikväll så fick förklara att imorrn ska vi hem m.m 
lite svårt å förklarar saker för barn på 4 år ibland men de gick ju bra till slut dom ha somna med varsin docka å nya pyjamasar som dom fick idag
sitter och pratar med en go vän och ser film. Innan ma  ska lägga sig å mysa med mina små älsklingar ♡ 

Tack för idag alla nära å kära för denna goa jul ☆☆☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela