vecka 21 och koll på sjukan

Publicerad 2014-12-02 22:46:35 i Allmänt

Hej alla.... 
 
då ha jag varit in på kontroll
haft 3 läkare som kikat på mig och knölen kunde dom inte se dom kände den men visste inte vad det va för något så kommer få gå såhär bara acceptera detta nu =/
Men mina blödningar har jag nu fått ett svar på... Min moderkaka ligger som sagt lite långt ner inte helt täckt för öppningen men bredvid... I alla fall så ha ja blödning precis bredvid moderkakan nertill och de va inte så himla mycket men tillräckligt för mig är livrädd på vad som kan hända nu.kan bara hoppas på den inte lossna eller nått annat händer skulle de ske nu vet jag att min pojke överlever ej då jag är bara i vecka 21 tur va nu att de sitter bredvid å såg bra ut annars ena läkaren va snäll å rita och förklara för mig att om blödningen suttit mitten eller längst upp på moderkakan kan det va livsfarligt men nu va de längst ned som tur va =)==)
ingen urinvägsinfektion hade ja heller tur tur....  Lilla prinsen vart irreterad då alla klämde å hade sig han va inte still en sek då de klämde å kolla såg hans annsikte med börja nästan gråta så söt han är längtar som tusan efter dig <3    Nu ska ja ta och lägga mig i min säng å vänta tills en ny dag då jag får pussa på mina älsklingar som ligger och sover just nuZzzzzzzz.... 
Natti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela