fredag

Publicerad 2014-02-22 01:20:09 i Allmänt

ligger i min säng har vare och kramat mina älskade barn som gör mitt liv dom är det bästa som hänt mig kommer alltid finnas vid eran sida vad som en händer vi ska alltid gå hand i hand. skulle vilja.gå å lägga mig breve dom men då vaknar dom nog dom ser juh så goa ut.då dom ligger där. ♥ vill pussa på trollen. får bli i morrn då dom vaknar. .

iallafall så känner jah mig så nere med det mesta förskylning huvudvärk kroppen. sen trodde jag en sak som jag hade fel
om totalt som gjorde mig riktigt besviken å arg men men så är det och nu vet jag de. inte mer om det. hade min lillebror här en snabbis sa hej typ. men bara de gjorde mig glad :) sen vare och prata med en vän som kika förbi också.
i morse gick vi i stormen till mormor ville va hemma för ja är så dålig men tänkte barnen kommer bli galen här hemma.å bara sitta se film läsa bok å inte kommer överens om sakerna sina så då blev det prommis till momma å umgicks med mina två systrar som va där och barn förståss.de ha vare mycket dåligt väder för att dra barnvagn med två barn i uppförsbackar. annat om man gick själv så går allt. ett förskylningsväder helt enkelt. räcker med baskelusker här nu.


nu skriver jag för jag måste skriva av mig lite om de är mycket om olika saker hsr vare trött precis hela dagen å nu kan jag inte sova alls sitter fast i tven å tänker på hur en person kan tro att man inte förstår nånting alls :/ ibland önska ja att ja inte förstod men det gör jag.men du förstår inte att jah förstår. ne host host här. undra när man kan sova med denna värk i kroppen. .



kevin mosters kille och junie hjälper med läxorna ;)



alla barnen käkar pannkakor för fullt... ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela