Träna

Publicerad 2014-03-25 00:46:44 i Allmänt

hej hopp alla där ute...

jag ha börjat träna igen nu är jag less på min kropp vill ha tillbaka mina fasta fina lår å rumpa måste börja göra nått palla inte detta vill juh trivas med mig själv ;) så nu bli de massa övningar hemma ha börjat idag...
heja heja mig .
haft en bra kväll faktiskt tack för att du alltid finns att prata med om allt å ingenting det uppskattas verkligen :)

teorin gick skit idag men känner mig inte så nere denna gång en ny tid är bokad idag insåg ja saker och jag ha bestämt mig att nee nu får de räcka med alla dessa besvikelser.

kan inte sova ikväll tänker på mina troll å saknar dom å tomt är de mamma är inte hel utan er. men veckam går fort så är ja hel igen. nu ska jag se klart en bra film å mysa på. sover på soffan antagligen :)

natti natti!!!



bjuder på en del av min fina tatuering ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela