En prins

Publicerad 2014-11-24 21:35:00 i I väntan på liten num 3 en prins, Maximilian

 
 
 
De är en liten prins som lever i min mage växer å gry........
Saken är att att problem med graviditeten sedan vecka 7 blödningar å idag är jag i vecka 20 han sparkar å så å det släpper min oro lite att han lever, men sen dessa andra problem med massa flytningar som aldrig försvinner:( och det är som gammalt blod varje dag men tänker fan måste juh ta slut någon gång tycker ja.
sen denna boll knöl ja hittat på höger sida magen nedanför naveln,den är öm å ibland undrar ja om den som gör flytningarna va fri flytningarna cirka 2 veckor sen i lördags återkom dom snart våga ja inte gå på toa, men att ja fick ont i magen å då kom de tillbaka sen känner ja magsmärtor i mellanåt å denna knöl eller va ja ska kalla den... hård rund boll men endå avlång korv typ åt vänster som ett tjockare snöre trott de va livmodern tills ett tag sedan å de är det inte... i morrn ska ja ringa vårdcentralen å be dom känna å kika va dom tror är så orolig att de är nå hemskt eller att lilla prinsen råkar ut för något =/ älskar att va gravid å att de är en pojke trodde ja aldrig att ja skulle få men jag tar en dag i taget nu, hade ja inte haft mina två prinsessor skulle ja inte veta va ja gjort älskar mina troll så mycket utan er är ja inget alls <3släpper er aldrig..
 
kanske lite strulig text men ja alla dessa tankar hit å dit som ja bollar med mig själv ha ingen riktigt å bolla med heller.....  2015-15-04 är denna gosse beräknad att komma längtar enormt.....

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2014-11-28 18:15:07

Va kul att tredje blir en pojk! Väntar tredje och har två pojkar, är väldigt inställd på en pojk till. Hoppas allt går fint!!

Svar: hej ja så spännande med en pojk :) ha vela haft de länge trode de skulle va en flicka igen men denna gång så va de en snorre man såg. kul med flickor med kanskr du får en nu vel vet. vilken vecka är du i? kul med andra som är gravid å skriver . kul att du kika in
Mamma till Theja & Junie <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela