vecka 21

Publicerad 2014-11-30 21:34:34 i

Hej alla där ute. Ringde vårdcentralen å fick komma in å kolla in knölen iallafall känna men såklart så kände man den inte så som ja bruka göra å se den. Detta är så otäckt och jätte jobbigti morgon bli de ringa kvkvinnokliniken å höra där plus bruna flytningar detta knäcker mig totalt pluss att det är som de är nu. Tänk om ja inte haft mina andra troll hade ja nog inte klara något alls.  Ne detta måste få ett slut måste ha svar om denna jäkla hårda knöl avlånga och blödningarna varje dag.. känner dig sparka varje dag nu å det känns fantastiskt vet att du lever och gryr där inne å det känns bra inte lika orolig som förr.



Nu ligger ja i soffan ha min katt breve å tekopp å film plus en sprattlig prins i magen som är vaken andra kidsen sover sött dagis i morrn som väntar å jobb för mig. Hoppas dagen bli lugn då ja ha dessa bekymmer se om ja få en tid iallafall svar på mina funderingar.  Är jätte dålig på uppdatering beklagar älskar att skriva av mig här
Å det ska ja göra med snart.  Ne sov sött alla som kika in här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela