2015-07-06

Publicerad 2015-07-06 23:54:57 i Bara Mami

Sova vad är de varför kan man inte sova alla dessa tankar grubblingar gör mig sömnlös ibland  är så hungrig med men känner att kl är mycket så vill inte kliva upp 😕


Har en sån söt liten söt flicka här bredvid mig nästan i famnen så mysigt å höra hennes andetag man är bland månen solen å flyger kan inte må bättre just  i den biten och ja hör max på andra sidan å snart ligger theja med här å då hör ja dom alla. 
Imorse myste vi allihopa i sängen utan ett enda varför ska ni bråka för då bråka dom om vem som ska ligga bredvid deras lillebror . Har kollat vädret ska bli lite bättre i morgon så man kan fixa klart ute för kidsen å vara ute istället för massa regn å blåst. Regna lite gör inget men för mycket bli de bara jobbigt barnen ha vare ute i regnet idag men dem springer ut å in klä av å på å maxen ha vare inne mest. Ne ska försöka att inte gå upp å äta ska lägga ner mig å mysa intill den lilla sessan snart upp igen med alla 3 😍😊💞💕💞


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela