söndag 5 juli 2015

Publicerad 2015-07-06 00:12:51 i Kärlek

Passar på och skriver då ja ger maxen mat.

Mitt hjärta är helt mina flickor kom hem idag går inte beskriva hur mycket dom betyder för mig det är de finaste som finns ens barn...  hade juh en stor överaskning till dom som dom blev glad över :)  
Dom sover gott och theja har varit vaken lite längre med mig och myst på och pratat massvis tänk så stor du börjar bli men endå så liten underbara du,som förstår så mycket och kan så mycket mitt första älskade barn 
Älskar dig och dina syskon  

Somnade fort båda två😍 å maximilian lika så.


Denna bild är sen igår eftermiddag lördag 4 juli då han sov så otroligt sött 😍😙🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela