2015 06 04

Publicerad 2015-06-04 23:28:24 i Min - vår vardag

Vilken hektisk dag det varit dagen börja med försovning inte hänt men nån gång är den första jag och barnen låg och sov tänk theja som vaknar varje morgon för 7 vakna inte idag max sov junie sov ja tur jag ha vänner som ställer upp ibland 💖 sedan iallafall då de va på dagis så drack ja lite kaffe och åkte iväg med pappa och handla tog med farmor med och hon blev tväryr och mådde dåligt så de va riktigt jobbigt och se på blodtrycket låg inge bra där så blev väldigt stressigt..blev att när ja väl va hemma så skulle max ha mat och alla varor in i frys kyl så tänkte ja bussen va är kl nu så kolla kl ser att bussen går juh snart så klart missa ja bussen som jag måste ta för att hinna i tid ja då va de bara sätta igång och försöka hinna iväg i lämplig tid så hade jag ytligare en fin nära som ställde upp så väl kommer på dagis så lattade all stress som varit idag vi gick och köpte glass och satt å myste på en kjosk sen vidare mot bussen och vet inte hur mycket kramar jag fick av älskade theja en mammig tjej idag som saknat mig. Klockan är mycket och hin vakna precis och ville ge mig en till kram tror hon drömde eller nått inte bruka min flicka vara vaken nu. En speciell dag detta men nu ligger hon igen och dom andra sover sött. Samma tilly här breve mig 😍  

Var och handla in massa till junies 3års kalas svårt då det ska vara mjölkfritt till mig imorgon blir det bakning och storstädning och lekparkshäng med barnen små  hörde det blir nog sol imorgon så hoppas på de. 
 God natt från oss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela