fredag

Publicerad 2015-05-15 22:55:48 i

Hejhopp 
Våran dag börja med upp och käka vi tog en liten sovmorgon då ja känner att ja nu får barnens förskylning ont i halsen å täppt suck men åt frukost sedan klädde vi oss och gick ut i stormen och regnet ner till lekparken och va där ett tag sedan tog vi bussen mot mormor theja tyckte vi skulle åka till doktorn med hennes tå som hon slog i dörren hemma men åkte förbi sedan gick vi till mormor och per sedan va vi där ett tag och lekte och eftermiddagen gick vi till bussen per hängde med och åkte buss hem lekte ute direkt cykla m.m max sov i vagnen sen senare på kvällen kom mormor med emelie erik elias och vi grillade och stog å kolla tilly käka nått på grannens studsmatta gick snabbt sen umgicks vi massa åt mat barnen aomna snabbt max sov flera timmmar och ha äntligen fått ge mat:) skönt för mamman. Vi spela kort lite nu sitter jag max myser i soffan till tv:) snatt dusch och krama kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mamma till Theja Junie Maximilian <3

Mitt namn är Elin och jag är 27 år gammal (2010-10-23 föddes lilla theja) och Junie föddes 2012-06-06 ,Älskar livet som mamma till mina <3 Väntar nu en liten prins som är beräknad 2015-04-15 Som kom 2015-03-22 häng med vettja ! Följ gärna min blogg där jag dagligen bjuder på små glimtar ur mitt liv.Älskar min underbara familj ni är mitt allt. det är svårt att förklara kärleken till er mitt barn den är oändlig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela